Jak nakupovat

1 / Nákup

  • Jak postupovat při nákupu na e-shopu dobrybrus.cz?

Dobrybrus funguje jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes webové stránky. Nepřijímáme objednávky telefonické, ani objednávky zaslané prostřednictvím e-mailu nebo chatu.

Na webu si vyberete zboží a kliknete na ikonku "Do košíku". Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku, vyplníte osobní údaje, vyberete si způsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Následně vám na e-mail přijde potvrzení objednávky. Pokud vám potvrzení doručené nebylo, kontaktujte nás.

Další informace k nákupu naleznete v nákupním řádu.

  

  •  Za jak dlouho budu mít zboží doma?

Zboží standardně expedujeme do druhého dne od objednání. Nejpozději do 5 dnů bude váš balíček předán dopravci. Následující den (nejpozději do 48 hodin od expedice) by vám měla být vaše objednávka doručena.

 

  • Když si vložím zboží do košíku, zarezervuje se mi?

Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, tak není rezervované. "Vaše" je až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.

 

 

   2 / Dostupnost zboží

  • Jak poznám, které zboží je skladem?

Veškeré zboží, které je na e-shopu možné vložit do košíku, je skladem v Loděnici a můžeme ho okamžitě expedovat. 

 

  • Mohu si objednat zboží, které je momentálně nedostupné nebo vyprodané?

Pokud je u zboží napsáno "Momentálně nedostupné" nebo "Vyprodáno", tak není skladem. Doobjednáme jej, jakmile to bude možné. Pokud vás zajímá, kdy přesně by mohlo být naskladněné, tak nás kontaktujte. 

 

  • Pokud je zboží momentálně nedostupné nebo vyprodané, budete ho ještě mít?

Veškeré vyprodané zboží doobjednáváme. Pokud si chcete jeho dostupnost ověřit, kontaktujte nás.

 

  • Jak poznám, že zboží, na které čekám, je znovu naskladněno?

U veškerého zboží, které je dostupné, je možnost "Vložit do košíku". Pokud je zboží nedostupné a chcete být informováni okamžitě o jeho naskladnění, můžete přímo u produktu zvolit službu "Chci zaslat upozornění při naskladnění", vložit svůj e-mail a my vás budeme okamžitě po jeho naskladnění informovat.

 

  3 / Platba

  • Jaké jsou možnosti platby?

Svou objednávku můžete zaplatit kartou online, bankovním převodem, na dobírku a hotově u nás v Loděnici. Více o způsobech platby naleznete zde.

 

  • Selhala mi platba kartou online, jak mám postupovat?

Pokud se vám nezdařila platba kartou online, budete přesměrováni zpět na e-shop. Můžete zkusit zaplatit kartou online znovu a znovu budete přesměrováni na platební bránu. Případně můžete způsob platby změnit.

 

 

  4 / Doprava

  • Jaký způsob dopravy si mám vybrat?

K přepravě si můžete vybrat Českou poštu, kurýrní službu GEIS, Zásilkovnu nebo se můžete zastavit přímo v našem skladu v Loděnici. Více informací naleznete zde.

 

  • Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, je to možné. Sídlíme v Loděnici u Berouna. Zastavit se u nás můžete jakýkoliv všední den mezi 8. a 15. hodinou. 

 

  • Je doprava při určité výši nákupu zdarma?

Ano, v případě, že konečná hodnota zboží, které jste si vybrali, překročí 3000 Kč, máte dopravu zdarma (při platbě na dobírku se však platí doběrečné). Zboží si také můžete vyzvednout bez placení dopravy osobně v našem skladu v Loděnici u Berouna. 

 

  •  Kde se právě nachází moje zásilka?

Pokud si přejete zjistit, kdy bude vaše objednávka předána dopravci, kontaktujte nás. Pokud již byla dopravní společnosti předána (o expedici vás vždy informujeme e-mailem), využijte možnosti sledovat zásilku přímo v systému dopravců -  České pošty, GEIS či Zásilkovny.

 

  • Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Ano, napíše e-mail, SMS nebo zavolá.

 

  • Trvá doručení o něco déle, než jste předpokládali?

 

  1. Zboží je ještě u nás 

Zboží obvykle odesíláme následující pracovní den po vytvoření objednávky, nejpozději do 5 pracovních dnů. Při předání zásilky dopravci vám vždy zašleme e-mail a SMS. Pokud jste žádnou zprávu neobdrželi a máte za to, že by váš balíček už měl být expedován, kontaktujte nás.

V případě, že z naší strany vznikne jakýkoliv problém a zjistíme například, že produkt z vaší objednávky nemůžeme z nějakého důvodu doručit, budeme vás o tom informovat.


  1. Zboží je u dopravce

Pro přepravu využíváme externí dopravce. Jakmile se váš balíček vyexpeduje z našeho skladu na cestu za vámi, tak vámi vybraný dopravce pošle e-mail s číslem zásilky a vy svůj balíček můžete jednoduše sledovat prostřednictvím on-line systému České pošty, GEIS či Zásilkovny.

 

  • Balíček jste si nestihli převzít? 

Pokud jste si nestihli převzít od dopravce svou objednávku a přitom o ní stále máte zájem, můžeme vám ji znovu doručit. Veškeré nevyzvednuté objednávky se vrací zpět na náš sklad. O vrácení vás budeme informovat. V případě druhého zaslání budete vyzváni k úhradě druhého poštovného. Celá objednávka včetně druhého poštovného musí být hrazena bankovním převodem (i pokud vaše původní objednávka byla na dobírku). 

 

   5 / Reklamace

  •  Co mám dělat, když je obal mého balíčku poškozený?

Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Po sepsání nás ihned kontaktujte. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. 

 

  •  Co mám dělat, když si poškození všimnu až po převzetí zboží?

V každém případě nás ihned kontaktujte.

 

Pokud balíček přivezla Česká pošta:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

 

Pokud balíček přivezlo GEIS:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s GEIS vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). GEIS vyzvedne vaši zásilku a odveze ji zpět k nám.

 

Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci se Zásilkovnou vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké).

 

  • Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

Ze všeho nejdřív nás, prosím, kontaktujte. Stáhněte si reklamační list, vytiskněte a zašlete spolu se zbožím zpět na naši adresu Hořelická 334, 267 12 Loděnice u Berouna.

 

  • Platím poštovné, když zboží reklamuji?

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude vaše reklamace oprávněná, budou vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny.

 

  • Je na zboží záruka?

Ano, na veškeré zboží je záruka 24 měsíců. 

 

  • V balíčku mi chybí jedna položka, jak mám postupovat?

Doporučujeme důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte a vzniklou situaci s vámi okamžitě vyřešíme.

 

  • Co když se mi zboží nakonec nehodí? Je možné zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Můžete vrátit jednu položku, ale i celou objednávku. Pokud vracíte celou objednávku, automaticky se vrací i dárky, které byly k objednávce přidané. Zboží, prosím, zasílejte na naši adresu Hořelická 334, 267 12 Loděnice u Berouna. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.

  

 

   7 / A něco navíc...

 

  • Jak se dozvím o novinkách na Dobrybrus?

Chcete být informováni o našich akcích, slevách a zajímavých nabídkách? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru (prostřednictvím banneru na hlavní stránce) nebo se u nás zaregistrujte. Naše novinky můžete sledovat na našem blogu.

 

  • Poradíte mi s aplikací?

Ano, moc rádi. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím chatu, e-mailu nebo telefonicky.