FAQ -časté dotazy

1 / Nákup

  • Jak postupovat při nákupu na Dobrybrus.cz?

Dobrybrus funguje jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes webové stránky. Nepřijímáme objednávky telefonické, ani objednávky zaslané prostřednictvím e-mailu nebo chatu.

Na webu si vyberete zboží a kliknete na ikonku "Do košíku". Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku, vyplníte osobní údaje, vyberete si způsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Následně vám na e-mail přijde potvrzení objednávky. Pokud vám potvrzení doručené nebylo, kontaktujte nás.

Další informace k nákupu naleznete v nákupním řádu.

  

  •  Za jak dlouho budu mít zboží doma?

Zboží standardně expedujeme do druhého dne od objednání. Nejpozději do 5 dnů bude váš balíček předán dopravci. Následující den (nejpozději do 48 hodin od expedice) by vám měla být vaše objednávka doručena.

 

  • Když si vložím zboží do košíku, zarezervuje se mi?

Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, tak není rezervované. "Vaše" je až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.

 

 

   2 / Dostupnost zboží

  • Jak poznám, které zboží je skladem?

Veškeré zboží, které je na e-shopu možné vložit do košíku, je skladem v Loděnici u Berouna a můžeme ho okamžitě expedovat. 

 

  • Mohu si objednat zboží, které je momentálně nedostupné nebo vyprodané?

Pokud je u zboží napsáno "Momentálně nedostupné" nebo "Vyprodáno", tak není skladem. Doobjednáme jej, jakmile to bude možné. Pokud vás zajímá, kdy přesně by mohlo být naskladněné, tak nás kontaktujte

 

  • Pokud je zboží momentálně nedostupné nebo vyprodané, budete ho ještě mít?

Veškeré vyprodané zboží se snažíme ihned doobjednat.  Pokud si chcete jeho dostupnost ověřit, kontaktujte nás.

 

  • Jak poznám, že zboží, na které čekám, je znovu naskladněno?

U veškerého zboží, které je dostupné, je možnost "Vložit do košíku". Pokud je zboží nedostupné a chcete být informováni okamžitě o jeho naskladnění, můžete přímo u produktu zvolit službu "Chci zaslat upozornění při naskladnění", vložit svůj e-mail a my vás budeme okamžitě po jeho naskladnění informovat.

 

  3 / Platba

  • Jaké jsou možnosti platby?

Svou objednávku můžete zaplatit na dobírku, kartou online, bankovním převodem, a hotově u nás v Loděnici u Berouna. Více o způsobech platby naleznete zde.

 

  • Selhala mi platba kartou online, jak mám postupovat?

Pokud se vám nezdařila platba kartou online, budete přesměrováni zpět na e-shop. Můžete zkusit zaplatit kartou online znovu a znovu budete přesměrováni na platební bránu. Případně můžete způsob platby změnit.

 

 

  4 / Doprava

  • Jaký způsob dopravy si mám vybrat?

K přepravě si můžete vybrat Českou poštu, kurýrní službu GEIS, Zásilkovnu nebo se můžete zastavit přímo na našem skladu v Loděnici u Berouna. Více informací naleznete zde.

 

  • Můžu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, je to možné. Sídlíme v Loděnici u Berouna. Zastavit se u nás můžete jakýkoliv všední den mezi 8. a 15. hodinou. 

 

  • Je doprava při určité výši nákupu zdarma?

Ano, v případě, že konečná hodnota zboží, které jste si vybrali, překročí 3000 Kč bez DPH, máte dopravu zdarma (při platbě na dobírku se však platí doběrečné). Zboží si také můžete vyzvednout bez placení dopravy osobně v našem skladu v Loděnici u Berouna. 

 

  •  Kde se právě nachází moje zásilka?

Pokud si přejete zjistit, kdy bude vaše objednávka předána dopravci, kontaktujte nás. Pokud již byla dopravní společnosti předána (o expedici vás vždy informujeme e-mailem), využijte možnosti sledovat zásilku přímo v systému dopravců -  České pošty, GEIS či Zásilkovny.

 

  • Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Ano, napíše e-mail, SMS nebo zavolá.

 

  • Trvá doručení o něco déle, než jste předpokládali?

 

  1. Zboží je ještě u nás 

Zboží obvykle odesíláme následující pracovní den po vytvoření objednávky, nejpozději do 5 pracovních dnů. Při předání zásilky dopravci vám vždy zašleme e-mail a SMS. Pokud jste žádnou zprávu neobdrželi a máte za to, že by váš balíček už měl být expedován, kontaktujte nás.

V případě, že z naší strany vznikne jakýkoliv problém a zjistíme například, že produkt z vaší objednávky nemůžeme z nějakého důvodu doručit, budeme vás o tom informovat.


  1. Zboží je u dopravce

Pro přepravu využíváme externí dopravce. Jakmile se váš balíček vyexpeduje z našeho skladu na cestu za vámi, tak vámi vybraný dopravce pošle e-mail s číslem zásilky a vy svůj balíček můžete jednoduše sledovat prostřednictvím on-line systému České poštyGEIS či Zásilkovny.

 

  • Balíček jste si nestihli převzít? 

Pokud jste si nestihli převzít od dopravce svou objednávku a přitom o ní stále máte zájem, můžeme vám ji znovu doručit. Veškeré nevyzvednuté objednávky se vrací zpět na náš sklad. O vrácení vás budeme informovat. V případě druhého zaslání budete vyzváni k úhradě druhého poštovného. Celá objednávka včetně druhého poštovného musí být hrazena bankovním převodem (i pokud vaše původní objednávka byla na dobírku). 

 

   5 / Reklamace

  •  Co mám dělat, když je obal mého balíčku poškozený?

Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište namístě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Po sepsání nás ihned kontaktujte. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží. 

 

  •  Co mám dělat, když si poškození všimnu až po převzetí zboží?

V každém případě nás ihned kontaktujte.

 

Pokud balíček přivezla Česká pošta:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

 

Pokud balíček přivezl GEIS:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). PPL vyzvedne vaši zásilku a odveze ji zpět k nám.

 

Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci se Zásilkovnou vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké).

 

  • Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

Ze všeho nejdřív nás, prosím, kontaktujte. Stáhněte si reklamační list, vytiskněte a zašlete spolu se zbožím zpět na naši adresu Hořelická 334, 267 12 Loděnice u Berouna.

 

  • Platím poštovné, když zboží reklamuji?

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude vaše reklamace oprávněná, budou vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny.

 

  • Je na zboží záruka?

Ano, na veškeré zboží je záruka 24 měsíců. 

 

  • V balíčku mi chybí jedna položka, jak mám postupovat?

Doporučujeme důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte a vzniklou situaci s vámi okamžitě vyřešíme.

 

  • Co když se mi zboží nakonec nehodí? Je možné zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Můžete vrátit jednu položku, ale i celou objednávku. Pokud vracíte celou objednávku, automaticky se vrací i dárky, které byly k objednávce přidané. Zboží, prosím, zasílejte na naši adresu Hořelická 334, 267 12 Loděnice u Berouna. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.

  

 

   7 / A něco navíc...

 

  • Jak se dozvím o novinkách na Dobrybrus.cz?

Chcete být informováni o našich akcích, slevách a zajímavých nabídkách? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru (prostřednictvím banneru na hlavní stránce) nebo se u nás zaregistrujte. 

 

  • Poradíte mi s aplikací?

Ano, moc rádi. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím chatu, e-mailu nebo telefonicky.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení